Laatste dagje en morgenavond weer naar huis!

25 oktober 2023 - Pringlebaai, Zuid-Afrika

Het wordt saai maar weer heerlijk geslapen en het is schitterend weer! Blauwe lucht en mooie temperatuur, een graad of 22! We horen de verhalen over het gruwelijke natte en koude weer in Nederland, daar kijken we niet naar uit! Wel hebben we ook weer heel veel zin om naar huis te gaan, naar onze geliefden!
Vandaag nog even shoppen, dat hoort er ook een beetje bij. Kijken of we nog wat leuke dingen zien om mee naar huis te nemen!
Na een rustige start, nog even langs de kunstenaar die T-shirts bedrukt en langs het afvalbrengstation aan het begin van het dorp. Dan op weg naar de Whale village Mall in Hermanus. Een mooi nieuw winkelcentrum. Eerst maar even aan de koffie met gebak in een kleine deli, heel leuk tentje met leuke spullen. Daarna langs de winkels en her en der wat gekocht…leuk!
We hebben ook in dezelfde deli geluncht en zijn weer op tijd vertrokken zodat we niet, zoals gisteren, in de file met woon-werk verkeer zouden komen. Dat ging goed.

Terug in het huis onze aankopen nog eens bekeken en verder rustig aan gedaan. Nog even bellen met onze geliefden, ingecheckt voor morgen, broodje gegeten en nu lekker slapen!

1. Marian:
    25 oktober 2023
    Hoi Joke,wat een leuke reisverhalen heb ik gelezen.Mooie foto's gezien.
    Goede reis alvast voor morgen en wel thuis alvast.

Liefs uit Alkmaar.
  2. Rene de Jong:
    25 oktober 2023
    Het zit er bijna op dames. Dank voor jullie levendige verslagen. Met jullie berichten en foto’s ben ik een beetje meegereisd. Fijn dat jullie vrijdag thuiskomen. Tot op Schiphol
  3. Hetty Driessen:
    26 oktober 2023
    Welkom thuis en de live verhalen horen als je thuis bent.
  4. Paul:
    26 oktober 2023
    Voorspoedige reis terug en een troost: Nederland kan ook heel mooi zijn als alles meewerkt.
  5. Tineke Borst:
    26 oktober 2023
    We gaan het missen jullie reisverhalen.goede reis en weer welkom in het frisse regenachtig Nederland.
  6. Kitty:
    26 oktober 2023
    Ik heb genoten van jullie ervaringen. Wat een belevenissen in het mooie Zuid-Afrika met al haar tegenstellingen. Nog een mooie laatste dag en goede reis terug 🤗😍
  7. Clarie:
    26 oktober 2023
    Dank voor jullie mooie reisverhalen. Feest van herkenning af en toe. Geniet nog van jullie laatste dag en een heel voorspoedige reis terug.
  8. Paul Keur:
    27 oktober 2023
    Hoi Joke, bedankt voor het mooie reisverslag.
    En welkom thuis.
    Liefs van Marja en Paul