En wat zagen we nog meer??

22 oktober 2023 - Touwsrivier, Zuid-Afrika

Onze drive ging verder en was echt geweldig! We zagen zoveel dieren, zebra’s, buffels in de verte, overstekende neushoorns en heel hoog tegen de bergen een stel giraffen. Super! De leeuwen lieten zich nu niet zien.
De safaritruck reed naar een soort bar in de bergen waar we allemaal iets te drinken kregen en ook van die Afrikaanse hapjes met zoetigheid en droge worst en biltong! Wij vonden de worst en biltong echt vies maar de Afrikanen die er waren, zijn er dol op en aten het met smaak! Be my guest! 😩
Na een kwartiertje reden we weer verder en het begon weer te regenen en te waaien. De truck schudde naar alle kanten en we werden enorm door elkaar geschud en drijfnat, het was zo hilarisch! Bril drijfnat, haren verwaaid, plastic poncho aan, mooie vertoning!

De gids reed ons terug en we bedankte hem voor zijn goede en leuke uitleg bij de stops.
Wij gingen gelijk door naar het restaurant voor het diner, weer heel uitgebreid en heel erg lekker! De open haard brandde en wij zaten er vlakbij dus we warmden lekker op!

De avond was koud en winderig maar we zaten warm in onze cottage! Lekker gaan slapen na een dag met mooie ervaringen en indrukken! Heel bijzonder!

1. Margriet van Eck Poppe:
    23 oktober 2023
    Echt Hollands weer hebben jullie! Maar wat een mooie reis. Ik bewonder je Joke omdat je, naast alles wat jullie doen ook nog tijd vindt om er uitgebreid over te schrijven. Heel leuk voor het thuisfront, je verhalen 😘
  2. Hetty Driessen:
    24 oktober 2023